terug op internet, in melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu terug op internet, in melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu

terug op internet, in melbourne

Door: Marten

Blijf op de hoogte en volg Marten

25 November 2008 | Australië, Melbourne

Hey vrienden en familie!!

Daar ben ik weer. Tja sorry dat het zo lang heeft geduurt maar vanaf eind maart is het internet uitgevallen!! maarrrrrrr goed nieuws!!! hij doet het weer!

ja dus even in het kort wat ik de laatste tijd heb gedaan vanaf maart,

ik ben t/m begin augustus in el gouna gebleven waar ik samen met mijn vriendinnetje Ricci in een geweldig appartementje sliep in downtown el gouna.. standaard leventje was daar: opstaan, ontbijt in het appartement of in red sea zone, lesgeven, kiten, lesgeven, uiteten, feesten, slapen.

geweldig toch!! heerlijk leventje gehad daar, maar we moeten verder.

daarna ben ik in september vertrokken naar zuid frankrijk, ja dan denken jullie allemaal, wat moet hij nou in zuid frankrijk. Nou ik was van plan te gaan werken op een luxe yacht! waarom: veel geld leuke sfeer en nog de mogelijkheid te reizen) ik heb er 2 maanden gezeten om een baan te zoeken, waabrij ik een aantal dagen dagwerk heb gehad en ook op de boot van ricci voor 2 weken heb gezeten. uiteindelijk heb ik geen baan gevonden, aangezien het ook niet bepaald het goede seizoen is.

aangekomen tot nu: waar zit ik nu: jawel australia --->Melbourne, en wat doe ik hier: ben weer van plan kiteles te geven.

Ik ben gister ochtend aangekomen en waar begint t mee: "kut" weer! ja echt waar: bewolkt grijs en maar 13 graden... brrrr ik werd opgehaald door max, een instructeur die lesgeeft bij victorian kiteboarding centre. waar ook ik ga lesgeven.( de eigenaar van de ktieschool: Brad, kon mij nietophalen aangezien hij vastzat op een boot voor anker en het te ruig weer was om er die dag af te gaan. vandaag meet ik hem op t strand.)

Dus max heeft me gister afgezet bij een hostel, waar ik voor 1 nacht verblijf, ben vanaf daar naar het kitestrand gelopen even " the spot" gechecked en verder heb ik eigenlijk heel de dag en nacht geslapen. want heb geen oog dichtgedaan in t vliegtuig.

de dag erna vervlijf ik in brad (eigenaar kiteschool) zijn appartement, totdat ik mijn eigen verblijf gevonden heb.

Nu dus even een update van wat ik vandaag al heb gedaan! jullie zijn vast allemaal t slapen, maar dit is dus echt up to date!

Ik heb nu dus een nacht in het hostel geslapen, en ook meteen de laatste. ben daar wel blij mee want t is niet t schoonste hier.

wat ik vandaag allemaal gedaan heb:

op het moment is t 11 uur smorgens, dus ik heb nog niet heel veel gedaan.
Ik ben rond 7 uur opgestaan, gedoucht etc, en heb voor ontbijt jawel pannekoeken op!!! bleghhh ook niet meer! dat is toch niet goed voor de ochtend! nja in ieder geval was t gratis dus dat is een pluspuntje.



daarna ben ik opweg gegaan naar de supermarkt om wat credit te halen voor mijn nieuwe australische nummer (+61405247770), kom ik een oude man tegen die tegen me begint te praten, van hey how are you, where you from bla bla bla, ik zeg dat ik net ben aangekomen en uit Nederland kom. Begint die man in eenkeer vloeiend nederlands te praten! grappig, en wat blijkt nu hij verhuurt ook nog eens een kamer in zijn eigen appartement dat trouwens super sick is, met een te grote flatscreen, internet, vlakbij t strand ligt en wat in een El Gouna lijkende omgeving ligt! ik heb even een kopje thee bij hem gedronken...leuk leuk!! nu wel een klein probleempje dat er nu vrijdag een canadees komt die erin verblijft, maar wanneer hij toezegt dat hij die kamer wilt delen dan is het helemaal goed!!

hopen maar, want de prijs ligt helemaal goed, 100 dollar per week.



Verder is het weer wel lekker vandaag, het waait niet, maar t zonnetje schijnt in ieder geval en t is lekker slippertjes weer. daar ben ik voor gekomen!!!

nu om 1 uur heb ik afgesproken met brad op het strand, de komende dagen zal ik in zijn appartement verblijven totdat ik een eigen verblijf heb...



dus, dat is t zo'n beetje.



veel plezier nog in Nederland!



gr Marten





  • 25 November 2008 - 08:23

    Glenn:

    Whahahaha nu al huisvesting :) dikke tjop! In je netwerk houden voor als ik ooit langskomen ouwe :)

  • 26 November 2008 - 16:08

    Je Moedertje:

    leuk dat je weer wat schrijft. We zullen het allemaal weer met genoegen lezen.

  • 26 November 2008 - 19:42

    Tibo:

    Sick gast!!
    Echt, veel plezier daar en hopelijk wordt het er toch wat warmer :-D

  • 26 November 2008 - 19:54

    Tea:

    Hoi Marten,
    volgens mij heb jij ook altijd mazzel: hopelijk wordt het wat met die woonruimte. Dat is een mooi begin en het weer zal ook vast beter worden.Succes met alles,groetjes Tea

  • 27 November 2008 - 12:37

    Travis:

    Weer goed bezig Marten. Studeren toch niks voor je?!

    Vond je filmpje ook helemaal tegek op hanglos. Ben benieuwd naar je volgende film, uit Aussie.

    Veel plezier

  • 27 November 2008 - 19:26

    Jelle En Manja:

    Hoi Marten,

    Leuk weer iets van je te lezen. Veel succes daar in Australie en hou je haaks! Kijk uit voor de haaien.
    Groeten uit Oosterhout

  • 28 November 2008 - 14:41

    Rogier:

    heeey pikkie!
    mooi verhaal. lauren en ik hebben nog niet gezongen samen! we gaan een nummer over je schrijven denk ik.
    houd je fans op de hoogte he!
    kusje

  • 28 November 2008 - 16:30

    Annette V. Kaathoven:

    hé die Marten, hij flikt t toch maar! Down under.
    Have fun, ik stuur je link ook naar m'n nicht in Brisbane, misschien komen ze wel les nemen bij jou!!!
    Hopelijk kun je bij die Hollander onderdak krijgen! enjoy!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 December 2008

naar Perth en weer terug

11 December 2008

G-day people!!

30 November 2008

lesgeven @ st. Kilda

25 November 2008

terug op internet, in melbourne

29 Maart 2008

nog altijd genieten in El Gouna
Marten

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 18738

Voorgaande reizen:

23 November 2008 - 13 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: