naar Perth en weer terug - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu naar Perth en weer terug - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu

naar Perth en weer terug

Door: Marten

Blijf op de hoogte en volg Marten

29 December 2008 | Australië, Melbourne

Hey Allemaal!

Eerst nog maar even de beste wensen naar jullie alemaal!

Het heeft even een tijdje geduurt sinds ik mijn web log geupdate heb. Maar in die tijd is er toch aardig wat gebeurt.

Jaja Ik ben naar Perth geweest voor 9 dagen en ik kan niet wachten om weer terug te gaan! Perth is SICK!!!
Ik heb daar echt een geweldige vakantie gehad.

De stranden in Perth zijn super clean het water is helder blauw en de wind gaat aan elke middag! wat wil je nog meeer!!!

Ik ga het verhaal een beetje kort houden aangezien ik ook een hoop familiestuff gedaan heb met ricci's familie Die trouwens helemaal relaxt is.

In de 9 dagen dat ik in perth geweest ben heb ik ongeveer 5 dagen gekite waarbij het er zowieso 3 dagen snoeihard waaide.De wind komt elke middag rond zo'n 1/2 uur inzetten. De spots waar ik geweest ben zijn leighton beach en woodmanpoint! Leighton beach is een het strand 5 minuten lopen vanaf ricci's huis. De wind is er side shore en het water is super choppy. hier ben ik de eerste dag geweest, waar ik me voor een paar uur heb vermaakt. de 2e spot woodmanpoint is super gaaf! de wind is offshore. dus super vlak water, lijkt net op Tawila! e cht eenwaar paradijs. hier heb ik echt een aantal goede kitesessie's gehad.

Oke nu klaar met al die bullshit over kitesurfen! wat heb ik nog meer gedaan in Perth....

1 ochtend zijn ricci en ik vroeg weggegaan met de auto die ze gehuurd heeft. we zijn ongeveer 45 minuten naar de noordkant boven perth gereden om kangaroo's te vinden. uiteindelijk kwamen we aan bij een natuurpark waar ik ook echt kangaroo's gezien heb en koala's! jeey dat moet je gewoon gedaan hebben als je in australie bent.

ook ben ik 1 dag naar Rottnes geweest.rottnes is een eiland ongeveer 30 km naast perth inde Oceaan , meeestal gaat iedereen daar heen om hun vakantie te vieren. Ik kon er jammer genog alleen een dag heen, maar dat was ook zeker de moeite waard. het eiland is prachtig1! super mooie stranden, helderblauw water, en ze hebben daar ook een soort dier dat alleen op dat eiland leeft in heel de wereld, Het is een soort krusing tussen een rat en een kanagroo, en erg grappig.

Verder heb ik veel rondgetoerd door Perth,ben ik veel uitgeweest en heb ik ook een n hoop familiestuuff gedaan, zoals ricci's vader 50e surprise party, BBQ's en kertsmis!

nu ben ik al weer 3 dagen terug in Melbourne en kan niet wachten om weer terug te gaan naar Perth. het begint hier nu aardig druk te worden in de school. laatste paar dagen waren we gewoon voleboekt.

ook leef ik nog steeds in Brads huis. De man van het appartement zei dat ik volgende week kon komen inwonen. ik ben benieuwd.

ik wens jullie allen alvast een gelukkig nieuwjaaar. oh en vergeet niet de foto's te checken

ciao ciao

Marten

  • 05 Januari 2009 - 15:42

    Tea:

    Hoi Marten,
    ik kan me voorstellen dat jij het naar je zin hebt! Maar.....welke dame op de foto is Ricci??

  • 07 Januari 2009 - 18:31

    Annette:

    Happy newyear to you too......

    Je gezicht spreekt boekdelen op de foto's, jij bent happy! leuk hoor!
    geniet ervan!

  • 08 Januari 2009 - 15:58

    Je Relaxte Broertje:

    zooo!!! mooie trui.

  • 10 Januari 2009 - 14:29

    Rogier:

    heey bruine jonge!
    leuk verhaaltje enz! jij gaat zeker in australie wonen? kom je volgend jaar bij me in nieuw zeeland kijken? je hebt vast het geld er voor:P
    we mailen binnekort nog eens.
    kusje
    roog

  • 13 Januari 2009 - 15:14

    Tea:

    Pas op voor haaien daar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 December 2008

naar Perth en weer terug

11 December 2008

G-day people!!

30 November 2008

lesgeven @ st. Kilda

25 November 2008

terug op internet, in melbourne

29 Maart 2008

nog altijd genieten in El Gouna
Marten

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 2719
Totaal aantal bezoekers 18738

Voorgaande reizen:

23 November 2008 - 13 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: