G-day people!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu G-day people!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu

G-day people!!

Door: Marten

Blijf op de hoogte en volg Marten

11 December 2008 | Australië, Melbourne

jow jow!! daar ben ik weer met een nieuwe update!!

ik zit nu al zo'n 2 en een halve week in Melbourne. en het is her hier 10 keer beter dan in Nederland!

het weer begint al wat beter te worden. meer warme dagen met meer wind dan voorheen. waarbij het toch in de avond redelijk afkoeld. geen nood!! alles is nogsteeds beter dan Nederland.

Ik heb Nu al redelijk wat lesgegeven, en vermaak me af en toe met een kitesessie op brad zijn 12 m2 kite. ook ben ik er achtergekomen dat ik 30 procent tax moet betalen!!jeey happy me!!!

mijn kerstvakantie is geboekt naar Perth (groot nieuws eigenlijk)!
Ik vlieg 17 December naar perth voor 9 daagjes om daar lekker kerstmis te vieren met Ricci, `plus alle kitespots uit te checken! Kan niet wachten!!!

ook ben ik met Brad in Melbourne city geweest waar we uit zijn gegaan. wat trouwens net China of Japan lijkt! zoveel spleetogen heb ik nog nooit bij elkaar gezien haha. Ik heb daar uiteindelijk wel een leuke avond gehad.

verder heb ik eigenlijk weinig nieuws te vertellen.
een paar kleine dingetjes...

Na kerstmis gaan we het enorm druk hebben in de kiteschool, iedereen koopt kitelessen als kerstcadeau.

en ik moet binnekort die vent van het appartement opbellen om daar in te gaan wonen, op het moment zit ik ver van het uitgaansleven wat ´s avonds toch best saai kan zijn!

ik heb ook een paar foto´s hier voor jullie, geen nood er komen er meer! alleen iets later!!!

ciao ciao!




  • 11 December 2008 - 15:08

    Ostendlocalian:

    ziet er zo sick uit!
    is't altijd vlak?
    have fun dude!

  • 13 December 2008 - 06:58

    Marten:

    de lagune is altijd vlak, we geven geen les in de lagune, omdat het meestal the ondiep is.

  • 15 December 2008 - 21:09

    Roog:

    heey pikkie!
    klinkt leuk allemaal!
    ziek er ook sjiek uit!
    lara komt 31 januari naar australie. geen idee waar ergens maar ze komt vast wel bij je langs als ik dr vertel dat je daar ergens zit. boeje!
    doe je ding en doe de groeten aan de familie van rik-ie. die kennen me vast wel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 December 2008

naar Perth en weer terug

11 December 2008

G-day people!!

30 November 2008

lesgeven @ st. Kilda

25 November 2008

terug op internet, in melbourne

29 Maart 2008

nog altijd genieten in El Gouna
Marten

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 18735

Voorgaande reizen:

23 November 2008 - 13 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: