´t begin - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu ´t begin - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu

´t begin

Door: Marten

Blijf op de hoogte en volg Marten

30 Augustus 2007 | Nederland, Oosterhout

vanaf nu zal ik iedereen via hier laten zien wat ik komend jaar ga uitspoken in voornamelijk egypte.

overmorgen begint voor mij de IKO cursus in belgie (cursus om internationaal kitesurf les te kunnen geven) dit zal een week duren.

daarna is het over 2 weken mijn plan om naar el gouna te gaan, een prachtig toeristisch dorpje met perfecte kitesurf omstandigheden in egypte. hier zal ik komend half jaar kiteles geven bij kiteclub red sea zone (www.redseazone.com)

via deze site probeer ik jullie dus up to date te houden wat ik daar doe met foto´s, video´s en verhaaltjes uit het grote verhaaltjes boek


toedeloe, gr Marten

  • 01 September 2007 - 12:50

    Mirjam Steen:

    Heeeeyyyy topper!

    Have fun daar he! Ik zal je volgen!

    Vergeet niet: Enjoy!

    Groetjes!

    Ps. Groeten aan Marta en Mike en de beachboys!

  • 10 September 2007 - 12:46

    Otto:

    go get them tiger!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oosterhout

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 December 2008

naar Perth en weer terug

11 December 2008

G-day people!!

30 November 2008

lesgeven @ st. Kilda

25 November 2008

terug op internet, in melbourne

29 Maart 2008

nog altijd genieten in El Gouna
Marten

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 18758

Voorgaande reizen:

23 November 2008 - 13 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: