IKO strafkamp in knokke - Reisverslag uit Knokke-Heist, België van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu IKO strafkamp in knokke - Reisverslag uit Knokke-Heist, België van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu

IKO strafkamp in knokke

Door: marten

Blijf op de hoogte en volg Marten

05 September 2007 | België, Knokke-Heist

zooo, even een update.
zit nu al voor een paar dagen in knokke voor de IKO cursus. al 2 dagen geslapen in de kou, in mijn strak opgezette tentje.
gister heb ik de ranzigste taaiste friet ooit op,

over de IKO cursus, vandaag heb ik heerlijk in een rescue bootje gecrosst en net een stuk EHBO gedaan.
de 1e dag even gevaren en veel theorie gehad, de 2e dag alleen maar theorie gehad van 9 tot 6, pffff we krijgen zelfs huiswerk.

morgen moeten we cursisten lesgeven en vrijdag is examen.

daarna naar huis en up to egypt.

ciao, Marten

  • 07 September 2007 - 11:37

    Je Broertje:

    jonge gelukkig is dat erger dan school en heb je deze week even geen vakantie.

  • 09 September 2007 - 18:39

    Jasper De Vries:

    He slettebak, ga je nu al naar egypte, HBO is nu een week bezig, jij zit opzich best goed. HBO is in de eerste week al tering veel werk, zul je volgend jaar wel van schrikken, veel plezier in ieder geval.

    groet,

    jasper

  • 12 September 2007 - 16:12

    Vincent:

    pfff ben nog steeds aan het bijkomen van het strafkamp.. teering wat was da afzien!

  • 12 September 2007 - 18:42

    Mark:

    heee deze jongen heeft eindelijk ook zijn papiertje dus ik kan naar Egypte komen!!!!!jihaaa beachparty...

  • 12 September 2007 - 18:44

    Renske:

    MARTEN!!

    Echt zoooo VET dat je daar naartoe bent gegaan!! k heb net even op internet gekeken en t ziet echt super relaxt uit!.. Nou heeeeeeeeel veel plezier en k kijk uit naar je volgende verhaal en uiteraard de foto's!

    kuss, renske.


  • 12 September 2007 - 20:26

    Renate:

    EHJJJJ:D
    doe je nie eerst ff een afscheidsfeestje geven voor je naar egypte gaat?? we moeten je wel een heeel half jaar missen he:( maaree iig heeeeel veel fun en ik zal zeker fotos kijken..oja en ik heb nog een kitelesje van je tegoed;)
    Kuskus Renaat!

  • 18 September 2007 - 11:57

    Rogier:

    heeey vriendje! hoe is t nou daar? goede reis gehad? ik wel! k ben weer in velp. ik spreek je op msn binnekort! hou me op de hoogte he! sgggatje..
    xxx
    roog

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Knokke-Heist

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 December 2008

naar Perth en weer terug

11 December 2008

G-day people!!

30 November 2008

lesgeven @ st. Kilda

25 November 2008

terug op internet, in melbourne

29 Maart 2008

nog altijd genieten in El Gouna
Marten

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 18758

Voorgaande reizen:

23 November 2008 - 13 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: