eindelijk in egypte - Reisverslag uit El Gouna, Egypte van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu eindelijk in egypte - Reisverslag uit El Gouna, Egypte van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu

eindelijk in egypte

Door: marten

Blijf op de hoogte en volg Marten

18 September 2007 | Egypte, El Gouna

zooww hier weer eens een update,
ik ben eergister ( de 16e vanuit brussel naar el gouna) gevlogen. allemaal wel spannend helemaal in je eentje t vliegtuig in stappen, toevallig zaten er achter mij nog 2 gasten( bart en tibo) die naar red sea zone gingen. 1 ervan (bart) kende ik al. hij gaf vorige keer al les bij red sea zone, (is er nu enkel om veel te kiten voor 5 weken) de ander gaat werken bij kiteboarding el gouna.

(mijn vlaams wordt trouwens steeds beter)

maarja aangekomen in hurghada hebben we met zn 3en een taxi geboekt naar de marina van el gouna, bart kreeg te horen dat daar een feestje was van iemand van red sea zone dus iedereen zat daar. daar even gechild en veel bekenden tegengekomen zoals de beachboys van red sea zone en een aantal instructeurs.

daarna weer een taxi geboekt naar red sea zone waar we hebben geslapen in de club, t was toen zo´n 1 uur ´s nachts. (marten slaapt bovenin op een stapelbed)slapen is trouwens echt niet lekker. het matrasje waar ik op lig is veel te zacht dus je voelt meteen die houten planken onder je. maarja boeit niet. t gaat natuurlijk om t kiten!!!!

duss... volgende dag 10 uur op (luie marten) en meteen gaan kiten in short!!!! eerst mijn 8 meter opgepompt, want t waaide stevig. blijkt ie in een keer lek te zijn. dus die is in de maak bij een beachboy, wind was afhgenomen en kon toen met 12. rest van de dag flink gepowerd met een 12 meter gestaan.

de volgende dag half 8 op het water met mijn 12 meter. super mooi!! geen beginners helemaal alleen met tibo. heerlijk gekite tot zo´n 12 uur, daarna was de wind op.

morgen waait t ook weer en zal weer vroeg op t water staan, donderdag is de planning om naar tawila eiland te gaan, wat echt een paradijs schijnt te zijn.

op dit moment ben ik nog niet aan t lesgeven. wordt n beetje gek hier in red sea zone, mike de baas van red sea zone zegt dat er al 10 instructeurs zijn en dat ik pas na de iko cursus die binnekort daar gehouden wordt kan lesgeven. erg onduidelijk allemaal

vandaag even naar de 2 andere kiteclubs op mangroovey beach geweest om daar te vragen of ze werk hebben. een van de 2 (kiteboarding elgouna) heeft misschien werk in oktober of november.

nu blijven we eerst nog even in red sea zone, verkiezingen van miss belgie komen binnekort naar el gouna en die zullen ook kiteles van ons krijgen. (begin oktober)

daar kijk ik in ieder geval naar uit hehe.

binnekort nieuwe update

groeten uit t warme egypte

  • 18 September 2007 - 19:53

    Passie:

    Super vet man Marten..
    Klinkt allemaal heel relax alleen nog niet helemaal zo als het hoort ( met dat werk enzo)..

    Heb je ook bij kitepower gevraagd of ze nog mensen nodig hebben?.. Daar loopt een fransman die een eigen kitecenter op wil gaan zetten een klein stukje verder el gouna in. En ik geloof dat hij deze winter wil beginnen. Dus wanneer jij ffies een praatje met hem maakt zoú 't natuurlijk wel rocken..

    Maarre, ik weet niet of je mijn smsje hebt gehad. Ik ben van plan om in de herfst vakantie te komen. vlucht kost 300 geloof ik. Zou jij misschien even uit kunnen vinken waar je een beetje voordelig kan overnachten?..

    Nog veel plezier en kitese.

    Oant moarn.

    Oja,, blijven posten he, wat je allemaal geleerd heb enzo.. super vet

  • 18 September 2007 - 20:08

    Glenn:

    Wreed... maar geen werk tot nu toe....

    Maar Marten wanneer heb je skype enzo?? En ga je geen App. meer nemen?? :) zou wel handig zijn dan boek ik hem 3 weken daarheen!

    Welke Tibo is dat?? heeft die de eerste IKO gedaan in Knokke...?

    Have fun...

    Ciao Pauw

  • 18 September 2007 - 20:09

    Stefan & Martine:

    t´is natuurlijk allemaal wat uitzoeken, een maal ter plaatse, maar dat komt allemaal wel goed, zien wij zo.
    Komt er op aan je niet te laten wegdrummen. Leer kameelrijden, en blijf van de waterpijp af!

    Vlaamse groeten,

    Stefan en Martine

  • 18 September 2007 - 20:22

    Stefan& Martine:

    Je hebt nu ruimte voor 100 extra fotos.

    Groetjes,

    Stefan en Martine

  • 18 September 2007 - 20:34

    Je Pappie:

    het is binnenkort, en niet binnekort

  • 18 September 2007 - 20:38

    Je Pappie:

    ps maak wel even foto's van al die missen he, leuk voor in je plakboek

  • 19 September 2007 - 08:37

    John:

    Hey Gozer, klinkt leuk allemaal. wel vervelend dat het niet echt duidelijk is of en wanneer je nu les moet geven.

    Keep us posted!

  • 19 September 2007 - 16:28

    Martien:

    hee Marten,

    ik op school in een regenachtig land jij chillend in egypte ! te chill maar wel blijven posten zo blijven we beetje op de hoogte super veel plezier maar dat gaat goedkomen !

    Greetz from Holland

    Martien

  • 19 September 2007 - 19:02

    Seb:

    Super relaxt, volgens mij wil je straks niet meer terug gast.. Balen dat je niet meteen aan de slag kan maar komt vast goed. Je hebt iig al meer uren geboekt dan ik hier de afgelopen week! (bovendien regent het hier)

    Have fun!

  • 19 September 2007 - 19:13

    Lillian:

    Marten ik mis je :(
    Gelukkig gaat alles daar goed, wel kreperen zeg in dat hutje!! Maarja het is dat je daar alleen slaapt ;)
    Beter dat ik zo een beetje kan volgen hoe het met je gaat...

    Veel plezier daar enne vergeet mijn motto niet he: Keep it safe :P

    (K) Lillian

  • 21 September 2007 - 09:42

    Monique Nijenhuis:

    Helaas heb ik zaterdag niet in de gaten gehad dat je naar het paradijs ging. Dus bij deze heel veel plezier en genieten ee

    archhh dat matrasje...met wie slaap je eigenlijk op deze kamer?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, El Gouna

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 December 2008

naar Perth en weer terug

11 December 2008

G-day people!!

30 November 2008

lesgeven @ st. Kilda

25 November 2008

terug op internet, in melbourne

29 Maart 2008

nog altijd genieten in El Gouna
Marten

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 18738

Voorgaande reizen:

23 November 2008 - 13 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: