meer duidelijkheid - Reisverslag uit El Gouna, Egypte van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu meer duidelijkheid - Reisverslag uit El Gouna, Egypte van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu

meer duidelijkheid

Door: marten

Blijf op de hoogte en volg Marten

20 September 2007 | Egypte, El Gouna

chezz!!

daar ben ik weer


eergister is er al wat meer duidelijkheid gekomenover mijn werk, toen ik van het water af kwam van mijn kitesessie mocht ik daarna opeens meteen een kiteles geven aan 2 duitsers. top!!
ook van de office girll kreeg ik te horen dat ik de dag erna weer een kiteles had om 9 uur. toppie!! money money!

´s avonds was t plan om met iedereen van red sea zone naar hurhgada te gaan om te stappen. naja dat sla ik natuurlijk ook niet af en ben ook meegegaan. dus eerst even wat gegeten in downtown en daarna hadden we 11 uur afgesproken bij het china house in elgouna om vanaf daar met een busje naar hurghada te gaan. ik was samen met tibo en zaten toen in een busje vol met polen (red sea zone is pools)!!
heb nu al wat meer pools geleerd. chez is hoi, jakshamecsch of jakdam is hoe gaat het en dobdja is goed.
de vieze worden ben ik jammer genoeg weer vergeten.

maarja daar in hurghada aangekomen zag ik de club waar we heen gingen... man man man dat was net een tempel zo groot!!! heb me er erg goed vermaakt! alleen t is er echt te duur. 3,50 voor een biertje. pfff

2 uur vertrokken we weer vanuit de club naar el gouna. rond kwart voor 3 3 uur kwamen we aan. en toen meteen naar bed gegaaan, de dag erna zou overigens mijn les beginnen.

volgende dag half 8 wakker, het plan van tibo en mij was om een ochtendsessie te doen, maar we waren toch een beetje te moe. dus nog ff gelegen en daarna met mn les gestart aan 2 polen en een gast uit noorwegen. had een leuke les alleen aan t einde van de dag echt harde koppijn gekregen( nee niet van de drank). toen even anderhalf uur geslapen en nu is alles weer oke.


het contract is nu al gemaakt voor mij bij red sea zone, ik moet hem alleen nog even bespreken.


morgen hoef ik waarschijnlijk geen les te geven dus kan ik eens ff goed uitslapen en daarna weer aan een mooie kitesessie beginnen... yeahhhh!!!
zal morgen ook proberen wat ´meer foto´s te maken

dus tot de volgende keer uit het grote verhaaltjes boek.

ciaoo!!!

  • 20 September 2007 - 19:52

    Passieee:

    Marten.
    HIGH FIVE

  • 20 September 2007 - 19:55

    Mirjam Steen:

    Dude, mooi dat er meer duidelijkheid is! Vind het echt cool dat je daar zit man! En die foto's... haha, ik heb precies dezelfde op m'n site staan! haha

    Have fun!

    xxx

  • 20 September 2007 - 19:56

    Lillian:

    Hey Pannekoek,

    Beter dat je nu gewoon goed werk hebt gevonden!!! Lekker relaxt (A)!! Hahaha lijkt net Salou johh die prijzen voor een biertje, echt absurt... Gelukkig vermaak je je wel :D

    We missen je (F)
    xxx

  • 21 September 2007 - 09:39

    Monique Nijenhuis:

    chez marten, jakshamecsch met mij is alles dobdja. hihi snelle leerling ee. Leuk te horen dat je het naar je zin hebt en dat je ook lessen mag geven. Je had het over een contract...voor hoeveel uur is dat?
    Nou kom maar op met foto's want dat bedje van je...daar moet ik niet aan denken om op te slapen.

  • 21 September 2007 - 15:01

    Rogier:

    mooie dinge! bier is hier lkkr 1 euro! haha maar relext dat je meteen kan lesgeve! strax ga ik naar oosterhout. kan ik misschien ff skypen. hoeft niet. kunne we ook uit stellen. dan is het extra lekker.... ok veel plezier daar he! hoe is t weer? wil t n beetje waaien?
    xxxx
    roog

  • 23 September 2007 - 15:21

    Soraya:

    haay
    hoe ist daaR??
    lekker aant geniete daar zeker..
    pff niet te bruin worde aub
    worden we hier alleen maar jaloers van..
    en helemaal toppie natuurlijk dat je contract gemaakt is =)
    tot horens maar dan he
    mis je
    kus

  • 23 September 2007 - 20:07

    Lars:

    Nou nou Marten, je hebt het daar maar goed he!!
    Enne welke move ging je ook alweer oefenen voor een kratje bier als die lukt.....
    Suc6 daaro!!!!

  • 23 September 2007 - 21:13

    Lullo:

    heeej man, jij mazzelaar, je hebt het daar gewoon in alle opzichten beter dan ons hiero,behalve dat bij ons bier in de kroeg nogsteeds te betalen is...maar voor de rest heb jij t beter....ik hoop dat je deze site beetje blijft bijhouden.....zodat ik kan bijhouden waar je met je skippieballen allemaal naartoe gaat....xxDaan

  • 24 September 2007 - 08:52

    Soraya:

    nou hier nog maar een berichtje
    verveling heerst hier enorm zit nu op school
    2 tusse uren
    jij zal wel lekker opt water zitte..
    dus daan heeft gelijk jij hebt het in alle opzichte beter..
    behalve dan dat wij daar niet bij zijn:P
    nja have fun nog spreek je snel weer want gister was maar ff snel en kort..
    kus

  • 24 September 2007 - 20:41

    Mark:

    wiej de zon schijnt daar nog steeds en het waait ook nog:-) zo maar eens kijken voor tickets!!!ohjah op woensdagavond is het elke week voodoo party in hurghada!all inclusive internationall!!
    laters!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, El Gouna

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 December 2008

naar Perth en weer terug

11 December 2008

G-day people!!

30 November 2008

lesgeven @ st. Kilda

25 November 2008

terug op internet, in melbourne

29 Maart 2008

nog altijd genieten in El Gouna
Marten

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 18738

Voorgaande reizen:

23 November 2008 - 13 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: