inburgeringsactie!!! - Reisverslag uit El Gouna, Egypte van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu inburgeringsactie!!! - Reisverslag uit El Gouna, Egypte van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu

inburgeringsactie!!!

Door: marten

Blijf op de hoogte en volg Marten

25 September 2007 | Egypte, El Gouna

aloha!!!

op dit moment ben ik aardig ingeburgerd in red sea zone. ik heb tot nu toe bijna elke dag les kunnen gegeven. en weet precies hoe een normale dag loopt.ik sta op eet wat, ga naar de meeting die elke ochtend in de office van red sea zon gehouden wordt. geef les en ga dan kiten of andersom en darna is t donker. dan wordt t tijd om el gouna in te gaan om iets te eten.

deze dagen zit het getij niet echt mee voor kitesurfende vakantiegangers, omdat de lagune droog staat in de ochtend en middag( eb). de lessen worden hier alleen in lagune gegeven. voor mij zit het juist wel mee, zoals morgen heb ik vrij tot half 3 en daarna begint mijn les pas. eerst dus lekker kiten in het diepe.

wat andere info dan kiten...

ik heb hier sinds kort nu een egyptisch telefoonnummer 20 167144807. nu kost t mij geen ene drol als jullie me willen bellen. en super om hier iedereen te bereiken zoals toktok.

ook heb ik al gekeken voor een appartementje. koste 385 euro voor een appartement met 2 slaapkamers. bart is van plan zowieso erin te gaan. ik ben nog een beetje aan het twijfelen. vind he toch redelijk prijzig en je weet natuurlijk nooit hoe veel je precies inn een maand verdient bij de kite school



ik hoop binnekort wat actie foto´s te hebben, maar dat zien jullie dan later wel weer.


groeten aan iedereen, en zorg dat jullie je warm aan kleden. zag dat ´t 15 graden in nederland werd of iets. hihi.

toedeloe

  • 25 September 2007 - 20:28

    Passie:

    Hahhaa,,
    super man. ik ga je elke dag bellen.. NOT!!, kan je ook smssen naar dat nummer?:P..

    Enne als ik joe was zou ik gewoon der ingaan hoor m'n jong

  • 26 September 2007 - 08:05

    Marten:

    wat meer info± hoor net dat dat appartement een studio is, dat betekent een stuk kleiner en maar 1 slaapplek. bart is er toch in gegaan, ik blijf komende tijd nog in red sea zone. ze zeggen dat er rond half oktober meer appartementen en studio´s vrij komen. prijzen zijn dan hopelijk ook stukken lager. 385 euro voor een studio is echt veels te duur

    en passie je kan ook sms-en, ik sms alleen niet trug. kost me teveel hehe.
    gr Marten

  • 26 September 2007 - 22:07

    Mark:

    385eu voor een studio :-S dacht dat amsterdam duur was..
    later pater

  • 27 September 2007 - 08:43

    Soraya:

    hola!

    fijn dat je zo bezorgt ben dat het hier koud is en wij ons warm aan moete kleden.. =P
    hoeveel graden ist daar dan wel niet?
    je ging toch in een hutje of neit?
    heb ik meegekregen tenminste van je
    mjaa t zal wel vet zijn daar en kom maar op met die fotos wil het wel is zien hoe het daar nou is..
    het langs komen zit er denk niet in want ben blutter dan blut.. dus maar dat laatk allemaal nog wel weten hoor..
    nja spreek je snel weer..
    kusj

  • 29 September 2007 - 16:52

    Maarten:

    Ik heb de vakantie er heen geboekt hoor 22 jan ga ik hier weg!!!!

    tot dan he!

  • 30 September 2007 - 20:00

    Rogier:

    heeeey poepie!
    klinkt goed allemaal! ik denk elke dag aan je als ik onder de does sta. als ik dan hoor dat je het naar je zin hebt... te gek! k zal je nummer opschrijven. als ik geld heb bel ik je misschien wel :P ik doe trouwens dikke kleren aan! ik ben blij dat er nog iemand is die zich zorge maakt om de mensen hier! jij bent te goed voor deze wereld! als ik jou niet had dan was ik nu misschien wel ziek geworden! nou sgatje, ik ga andere dinge doen. ik hoor nog wel van je in n nieuw verhaaltje.
    xxx
    roog

  • 01 Oktober 2007 - 06:55

    Glenn:

    marten boek een app.., :) ik kom 2dec naar jou toe als je een app. hebt :) ciao pauwww

  • 01 Oktober 2007 - 13:20

    Travis:

    OUWeeeeeeeeeeees!
    Super relaxed! Zie er mooi uit en zo te lezen heb je het ook erg naar je zin. WEl jammer van dat geld en die lessen. MAar neem aan dat je nu nog beter bent geworden met kiten....

    Hopelijk komen Joren Lizanne en ik naar je toe. Geniet ervan, voor je weet is het voorbij...

    xx

  • 01 Oktober 2007 - 20:04

    Pascal:

    leef je nog??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, El Gouna

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 December 2008

naar Perth en weer terug

11 December 2008

G-day people!!

30 November 2008

lesgeven @ st. Kilda

25 November 2008

terug op internet, in melbourne

29 Maart 2008

nog altijd genieten in El Gouna
Marten

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 18738

Voorgaande reizen:

23 November 2008 - 13 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: