mini competitie - Reisverslag uit El Gouna, Egypte van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu mini competitie - Reisverslag uit El Gouna, Egypte van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu

mini competitie

Door: Marten

Blijf op de hoogte en volg Marten

14 Februari 2008 | Egypte, El Gouna

jowjow ben ik weer,

nu even met en klein berichtje,

ik heb 3 nieuwe kitefoto's gekregen en die wou ik even plaatsen zijn gemaakt tijdens de competitie die we gehouden hebben.

ik was de 1e ronde door en de halve finale verloor ik tegen pools kampioen en nog een pool die 3e ofzo in polen is.

was een gave competitie, niet profesioneel maar wel cool. overigens best trick met hoogste handle pass gewonnen! :)

• 14 Februari 2008 - 22:18

Glenn:

Leuk hor Jungske!!

• 22 Februari 2008 - 18:36

Passie:

I love it baby

• 26 Februari 2008 - 19:25

Stefan En Martine:

Zou het kunnen dat jij deze week aan een nederlander moet lessen? Als zn naam Gildo is, dan is het een bekende, zie je.

• 26 Februari 2008 - 19:27

Stefan En Martine:

• 28 Februari 2008 - 20:29

Rogier:

heey pikkie! ziet er goed uit! mooi motertje dr bij. haha ik zie je al helemaal rijden. waneer kom je weer trug? ik moet nog met je gaan kiten in de zomer he! kom in november naar mij toe in zweden. kan je gaan snowkitgen.
    dag sgatje

• 26 Maart 2008 - 08:58