nieuwe update nummer 1000 - Reisverslag uit El Gouna, Egypte van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu nieuwe update nummer 1000 - Reisverslag uit El Gouna, Egypte van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu

nieuwe update nummer 1000

Door: Marten

Blijf op de hoogte en volg Marten

09 Februari 2008 | Egypte, El Gouna

hey people,

Daar ben ik weer met een update na lange tijd...!!!

Begin januari moest ik onverwachts nog een keertje terug naar Nederland wegens het overlijden van mijn oma... Erg triest allemaal... Achja het leven gaat verder en nu zit ik hier alweer een tijd in dat mooie egypte, . De wind laat het ook nog niet vaak afweten en sta dan ook wanneer ik zin heb lekker op het water,

Qua geld verdienen zit het alleen niet echt mee. El gouna is op het moment zoooo Leeeg!!! er zijn amper studenten in red sea zone, en zelfs nu er deze maand maar 3 instructeurs totaal zijn is het nogsteeds wachten op studenten.

3 weken geleden kwam Maarten hier aan, Maarten heb ik les gegeven bij natural high (de kiteschool waar ik gewerkt heb in nederland). Hij heef hier 1 week gezeten in het panorama bungalow resort. nah super chil dus, kon ik ook nog eens gebruik maken van het gratis eten daar. Maarten heeft zich hier volgens mij ook wel heerlijk vermaakt.

tijdje geleden zijn ook mijn broer, Travis en Kees hier aangekomen. toppie!! travis en joren hebben vaak gekite. kees heeft lekker proberen bruin te bakken in de zon en dat was hem nog bijna gelukt ook. jammer genoeg voor hem was het meer rood. (luilak). Ook zij zijn inmiddels al vertrokken,

verder gaat het hier zijn gangetje, de temperaturen stijgen weer, lekker lekker... overmorgen wordt er hier een kleine kitesurf competitie gehouden waar ik ook aan ga deelnemen.

Een weekje geleden heb ik ook een klein cross bikie gekocht, supercool, heeft 70 cc en loopt perfect. Ik kan nu zelfs al schakelen. yeahh!!! Ik heb nu alles zelf in de hand, Niet die gekke toktok chaufferus die zonder licht in het donker over een pik donkere zandweg rijden.

okkee allemaal ik ga weer crossen op mijn bikie!! het waait niet...

toedeledokie!!!

  • 09 Februari 2008 - 14:02

    Maarten:

    Hey gaaf ding man:P die had je eerder moeten hebben hahah had ik er nog eff op kunnen blazen:P

    Het was echt gaaf die week daar zo! zou zo weer terug willen haha!

    spreek je snel weer!

  • 10 Februari 2008 - 22:12

    Glenn:

    whahaha PIK!!!!!!!!!! vette shit die motor.... beter had je die een paar maanden geleden gekocht :)

    Jonge gast wanneer wordt het weer eens wat voller in dat el gouna :)... als ik jou was zou ik ff naar hawaii rijden met die bike :)

    Spreek je laturss mate

  • 13 Februari 2008 - 20:53

    Passie:

    mooooi ding duuuuuude:D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, El Gouna

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 December 2008

naar Perth en weer terug

11 December 2008

G-day people!!

30 November 2008

lesgeven @ st. Kilda

25 November 2008

terug op internet, in melbourne

29 Maart 2008

nog altijd genieten in El Gouna
Marten

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 18738

Voorgaande reizen:

23 November 2008 - 13 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: