Terug in Egypte - Reisverslag uit El Gouna, Egypte van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu Terug in Egypte - Reisverslag uit El Gouna, Egypte van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu

Terug in Egypte

Door: Marten

Blijf op de hoogte en volg Marten

09 Januari 2008 | Egypte, El Gouna

Jaaaa, daar ben ik weer met een nieuw berichtje...

Ik zal even vanaf het begin beginnen. de terugreis naar nederland verliep heel soepel. Ik had helemaal geen problemen met mijn visum en dat ik langer dan 3 maanden in egypte zat, volgens mij hadden ze het ook niet eens door.

Thuis in nederland heb ik het echt wel naar mijn zin gehad. Al mijn vriendjes en vriendinnetjes weer gezien. yeahh superrrr... veel gefeest, en weer eens dat normale hollandse eten naar binnen gestopt.

Nu zit ik weer in egypte, mijn vlucht verliep goed en spoedig. Aangekomen stond mijn prive chauffeur natuurlijk al een half uur op mij te wachten.

De dag erna heel de dag lekker gekite en bijna iedereen weer gezien .toppiee.

2e dag had ik weer een lesje gedraaid en nu de 3e dag is er geen wind. het weer is hier trouwens beter dan nederland, maar dat weten jullie natuurlijk wel!!.

nog wat dingetjes.
tjechie gaat niet door voor mij, dus ik kom niet terug naar nederland voor een paar daagjes, wat wel mijn plan was. Ook was er een plannetje om naar Bonaire te gaan, maar deze gasten van Bonaire mailen ook niks meer. Sukkels.

nja, ik spreek jullie later wel weer,
succes maar weer met werken en naar school gaan...!!!
adioss....

Marten

  • 10 Januari 2008 - 00:15

    Rogier En Merlijn:

    wij zijn aapjes

  • 29 Januari 2008 - 01:23

    Rogier:

    heeeey sgatje! ik hoorde vorige week dat t heel koud was in egypte!! heb je t koud nu? hoeist nu daar? nog meer mensen met gebroke botten gehad enz?
    xxx
    vriendje

  • 07 Februari 2008 - 22:12

    Tante Tea:

    Hé Marten, tijd voor een update!!
    Hoe gaat het?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, El Gouna

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 December 2008

naar Perth en weer terug

11 December 2008

G-day people!!

30 November 2008

lesgeven @ st. Kilda

25 November 2008

terug op internet, in melbourne

29 Maart 2008

nog altijd genieten in El Gouna
Marten

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 60
Totaal aantal bezoekers 18738

Voorgaande reizen:

23 November 2008 - 13 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: