oyoy - Reisverslag uit El Gouna, Egypte van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu oyoy - Reisverslag uit El Gouna, Egypte van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu

oyoy

Door: marten

Blijf op de hoogte en volg Marten

18 December 2007 | Egypte, El Gouna

hello guys
hier weer een berichtje,

de dag nadat ik mijn laatste berichtje heb gepost hebben we met 5 man 1 vrouw een downwinder gemaakt(afstand kiten)toen we aankwamen op een onbekend eiland waar we nog nooit zijn geweest probeerden we met een klein bootje aan wal te komen. er waren geen stranden op dit eiland en bijna overal lag koraal. moeilijk erop komen dus aangezien ik geen schoentjes aan had. aan wal gekomen zonder schade aan mezelf begonnen we de kites op te pompen en ons klaar te maken voor de downwinder kite in de lucht en het water in. maarja ook terug het water in moest je over koraal lopen, en ja hoor marten heeft een snee in zijnn voet lekker lekker. verder tijdens de downdinder heb ik er niet heel veel van gemerkt. we zaten zon 40 50 km van el gouna af, en moesten dus een aardig eindje downwind, tijdens de 5 uur durende downwinder, zijn we aardig wat mooie plekjes tegengekomen zoals lagunes aan de kust en mooi vlak water.
ik was kapot na de downwinder en kon amper mezelf nog verzetten.
de dag erna even een rust dagje gehouden. mocht ook wel want stond al 5 dagen achter elkaar op het water... ik ben toen met glenn even el gouna in geweest, om wat dingen aan hem te laten zien.

na de rustige dag hebben we een schans uit de kast gehaalt om hier overheen te kiten en wat foto's te maken. jaja leuke dag, lekker windje en mooie foto's.

2 dagen had ik wakeboardbindingen beschikbaar, en heb die op mijn board gezet, erg chil om te varen maar niet zo comfotrabel als voetbanden, voor heel vlak water zal het beter zijn.

vandaag dus maar weer met footstraps gevaren en een goed gepowerde sessie met mijn 12 geboekt. totdat ik een kiteloop handlepass (een trucje)deed. ik had te veel power en schoot meer voorwaarts dan omhoog, toch nog mijn draai proberen te maken maar uiteindelijk met mijn hoofd tegen mijn knie aan geland, en ja hoor bloed spugen... bleek dat er een heel gat in mijn lip zat. dat werden dus 2 hechtingen in mijn lip.
het gaat nu wel goed, mijn lip doet wel zeer en eten gaat moeilijk, morgen moet ik terug naar t ziekenhuis en over 5 dagen wanneer ik vertrek naar huis mogen de hechtingen eruit..

jajaa toppiee, spreek jullie later!!!

nog wat foto's hieronder van de acties over de kicker

  • 18 December 2007 - 20:16

    Passie:

    helemaal super:)

  • 18 December 2007 - 20:48

    Ian(ostendlocal):

    Ziet er HEEL vet uit daar!!!
    grtz

  • 19 December 2007 - 12:14

    Koen:

    He man dat is mijn kicker ,die heb ik gemaakt en beschilderd ,heb m nog gesigneerd aan de binnekant .Kant je voor me meenemen weer naar NL!Was m vergeten?!Haal ik m wel uit Zeeland.
    Zal ik je wat vertellen heb m zelfs nog nooit geprobeerd,heel kut!Liggen die stenen nog op de bodum daar BTW?

    Tot laterss!!

  • 08 Januari 2008 - 10:52

    Travis:

    Ouwe,
    5 sec geleden geboekt!
    We komen naar jou toe!!!!!!
    Beter dat het waait anders mag je ons rondleiden in die achtertuin van je... Beetje kameeltje rijden lijkt me ook prima. Heb er fucking veel zin in!

    Wordt weer oude tijden herleven....

    x Tref

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, El Gouna

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 December 2008

naar Perth en weer terug

11 December 2008

G-day people!!

30 November 2008

lesgeven @ st. Kilda

25 November 2008

terug op internet, in melbourne

29 Maart 2008

nog altijd genieten in El Gouna
Marten

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 18738

Voorgaande reizen:

23 November 2008 - 13 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: