updateje!! - Reisverslag uit El Gouna, Egypte van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu updateje!! - Reisverslag uit El Gouna, Egypte van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu

updateje!!

Door: marten

Blijf op de hoogte en volg Marten

13 December 2007 | Egypte, El Gouna

hallo mensen,

weer een kleine update,
oke glenn is paar dagen geleden aangekomen en volgens mij heeft hij het er wel naar zijn zijn. de wind is de laatste week aardig goed en het is kiten met 12 en 8.
vandaag zijn we naar tawila geweest, en ik was zo lui om mijn 8 meter kite thuis te laten... niet moeten doen dus. waaide aardig hard en stond met flinke power met een 12 op het water, later nam de wind af en hebben we wat foto's gemaakt, die ik hieronder zo ga posten.

morgen gaan we weer met de boot weg maar niet naar tawila. we gaan morgen nog een stukje noordelijker om vandaar een lange downwinder via verschillende eilandjes te maken naar tawila. yeahh...
ze voorspellen harde wind over de 30 knopen dus ik ben benieuwd.

over iets meer dan 1 week hoop ik weer in nederland te zijn. ik zeg hoop, omdat wanneer je hier langer dan 3 maanden in egypte zit via cairo moet vliegen (regering regels), ook heb ik geen visum meer omdat die al 2 maanden verlopen is, het kan dus nog lastig worden om terug te komen.

maarja dit zien we later wel nu ga ik nog lekker genieten van het warmere weer hier in egypte. ik hoop jullie allen over een dikke volgende week te zien.
check de foto's hieronder!!!!!!!

toedeloeee!! gr Marten

• 17 December 2007 - 10:24

Rogier:

jij deugniet! kom gewoon! pssj
    iedereen wil je! over n jaar heb ik n site net als jij poepie! ik ga naar zweden! k vertel je pas wat ik daar ga doen als je naar nederland komt. gewoon kont laten zien als je niet door mag. lathurrr!