update - Reisverslag uit El Gouna, Egypte van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu update - Reisverslag uit El Gouna, Egypte van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu

update

Door: marten

Blijf op de hoogte en volg Marten

05 December 2007 | Egypte, El Gouna

jowjow

een beetje laat, maar hier dan een kleine update.

ook in egypte wordt het kouder en ik heb mijn lange wetsuit al uit mijn bag gehaald. de wind is nu aardig koud aan t worden en met lessen is het af en toe kou leiden. je kunt hier zien dat het winter word. meer wolken en soms ziet het eruit als nederland, grijze lucht.

verder gaat alles top. ik geef nog steeds aardig wat les en heb genoeg kite sessies. en nee het begint niet te vervelen... hehe.

op dit moment slaap ik een tijdje in het instructeurs appartement. hier is het iets beter qua bed en warme douches. 9 december vertrek ik weer naar de base, omdat glenn (kitemaat) dan arriveerd. hij verblijfd 2 weken in de base, en wij zullen samen de 23e terug vliegen naar nederland.
de 6e vlieg ik weer terug naar egypte om hier waarschijnlijk 2 weken te blijven. daarna ga ik verder naar tjechie voor 2 weken om hier te snowkiten.

verder heb ik weinig te vertellen,

van de laatste paar weken in egypte heb ik nog wat foto's die binnekort hieronder staan.

adioss en tot over 2 weken en 4 dagen...

gr Marten

  • 06 December 2007 - 10:10

    Soraya:

    haaaay
    nou werd tijd dat het daar weer wat kouder werd
    hier ist al een aantal maanden ijskoud je zal het wel merken over twee weken..:P
    smse als je in nederland ben he dan sta ik voor je deur:P ahahah
    kus

  • 08 December 2007 - 14:56

    Rogier:

    heey sgatje!
    echt lekkere foto's! blij dat je weer ff in nederland bent strax. k ga je te graze nemen. ik kan misschien in mei naar egypte. als je dr dan nog zit is koel. zo niet.. ga mee! ik weet al1 nog niet of t door gaat. die dingen worden zo vol geboekt. dr is zon site voor last minutes enz. dr komen binnekort weer nieuwe vluchten met hotels dr bij op. tot snel he!
    prrrrt
    roog
    ps. als je terug bent weet je het he! t is weer de tijd van het jaar. ik ga je konthaar in de fik steken.

  • 11 December 2007 - 08:01

    Travis:

    Marten ziet er weer chill uit. Bij ons in Nederland is het alweer bijna zomer, ben alleen nog maar in mijn shorty aan het kiten ;).
    Geniet er nog van en misschien toch tot februari. Of met kerst ben je terug?
    x Tref

  • 11 December 2007 - 20:05

    Jarno:

    wat trek jij toch een mooi hoofd als je aan het kiten bent..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, El Gouna

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 December 2008

naar Perth en weer terug

11 December 2008

G-day people!!

30 November 2008

lesgeven @ st. Kilda

25 November 2008

terug op internet, in melbourne

29 Maart 2008

nog altijd genieten in El Gouna
Marten

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 56
Totaal aantal bezoekers 18738

Voorgaande reizen:

23 November 2008 - 13 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: