updatee - Reisverslag uit El Gouna, Egypte van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu updatee - Reisverslag uit El Gouna, Egypte van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu

updatee

Door: marten

Blijf op de hoogte en volg Marten

16 November 2007 | Egypte, El Gouna

jowjow

vooruit dan, hier weer eens een update.

laatste tijd gaat alles gewoon zijn gangetje. meestal elke dag kitelessen, en af en toe lekker kiten.

laatste 2 dagen gaven ze eigenlijk alleen in de morgen een klein beetje wind op, maar elke dag waaide het genoeg om te kiten. ik gebruik hier niet alleen mijn eigen kites wanneer ik wil kiten. soms pak ik ook de de ozone les kites. het zijn leskites maar ook nog eens super gelweldig voor jezelf.
deze laatste dagen had ik ook geen studenten. en heb heerlijk voor mezelf gekite.
van mijn laatste sessie zijn wat foto's van genomen. wind was heel ligt(12 knopen), maar nog steeds flinke power in de 13 ozone.

ook vaar ik al een tijd niet meer op een crazy fly board, wat voor mij een soort van sponsor was. nee nu vaar ik op choc boards. het is een ondebekend merk in nederland, maar het beste board op de markt, hehe ohnee nog niet want ik heb een 2008 pro model nog niet in de shop verkijgbaar.

het weer is hier ook nog altijd top! laatste week was het een stukje kouder en had je een wetsuit nodig. nu is het weer iets warmer vanwege de lichte wind en een shorty is weer mogelijk.

morgen hopelijk weer zo'n zelfde dag zonder studenten.

dus hieronder een aantal pica's!

gr Marten

ohja nog een ding, van 23 december t/m 6 januari zie je mij weer in nederland rond huppelen.

  • 16 November 2007 - 20:56

    Passie:

    dikke shit man

  • 17 November 2007 - 19:49

    Lillian:

    Marten :)

    Vetjes, gaat lekker!!
    Btw, Naomi, Kachiri, Hana en ik vieren waarschijnlijk onze verjaardag samen. Datum is nog niet bekent maar misschien valt het in die 2 weken dat jij in NL bent. En dan natuurlijk ben je dan uitgenodigd maar dat krijg je allemaal nog te horen!!!

    Veel plezier daar nog, en vette foto's!!

    kusjes Lillian

  • 18 November 2007 - 12:46

    Koen:

    He gast,
    Ik ken dat merk wel ja.Ze hebben daar ook van die lesplankies van.
    He tot latrs

  • 27 November 2007 - 16:26

    Jasper:

    Hi Marten,

    via Google kwam ik op je pagina terecht. Ik heb een paar vragen over kiten in El Gouna (ik ga nl. 18 december), wil misschien ook nog ff 1 dagje lessen. Kan ik je daar een mailtje over sturen? Ik kan je mailadres alleen niet direct vinden. Kan je mij daarom aub even een mail sturen op jt_meel@hotmail.com?

    mvg Jasper

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, El Gouna

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 December 2008

naar Perth en weer terug

11 December 2008

G-day people!!

30 November 2008

lesgeven @ st. Kilda

25 November 2008

terug op internet, in melbourne

29 Maart 2008

nog altijd genieten in El Gouna
Marten

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 18738

Voorgaande reizen:

23 November 2008 - 13 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: