ongelukje toktok - Reisverslag uit El Gouna, Egypte van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu ongelukje toktok - Reisverslag uit El Gouna, Egypte van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu

ongelukje toktok

Door: marten

Blijf op de hoogte en volg Marten

05 November 2007 | Egypte, El Gouna

ongelukje met een toktok

hier mijn verhaal...


oke wat is er 6 dagen geleden gebeurd. niet schrikken. ik was van plan naar downtown te gaan en had een toktok gebeld. toktok kwam redelijk snel aan in red sea zone en ik ben samen met hassan (een beachboy) ingestapt. de knul die achter het stuur zat reed als en malloot en had alleen de knipperlichten aan die je gebrruikt als je stil staat of achteruit rijd. ik hou af en toe wel van wat spannends en ik dacht dat de normale lichten niet werkten, dus zei verder niks over de lichten. die malloot reed als een gek... ik kijk naar de weg want ben toch wel erg benieuwd of hij weet waar hij rijd. alles ging goed. we gingen een heuvel over iets verder op de zandweg vanaf red sea zone. ik ken die heuvel. maakt een kleine bocht. we rijden eroverheen. ik kijk nog steeds naar de weg. en shittttttttt!!!! ik zie recht voor ons de greppel van de weg en gingen er recht op af met een idiote vaart... de gek draait de stuur 90 graden naar links en remt als een gekk. we slaan over de kop. en wat er dan door je heen gaat is onbeschrijfbaar.... het duurde lang, de toktok bleef rollen. in het begin raakte ik mijn hoofd tegen de grond. ik zat aan de rechterkant van de toktok. ik denk dat we wel 3 keer over kop zijn gegaan. je weet niet wat er gebeurt je blijft rollen je kan niks doen. Toen de toktok stil stond zat ikvast met mijn arm aan de achterkant van de toktok. trok iets weg en ik was los van de toktok. ik zag dat het dak van de toktok eraf lag en 20 meter terug lag. Ik was verder oke. meteen naar hassan want die lag te kreunen en had iets aan zijn arm. minuut later kwamen er 2 autos aan. 1 ervan was de taxi chauffeur van red sea zone, en die heeft ons naar t ziekenhuis gebracht. ik had het niet nodig en zei dat ook tegen hem. maar hassan had iets aan zijn arm. daar een half uur gewacht en hassan was oke. toen naar te toktok office gegaan. mijn legershort was kapot en ik wou zowieso mijn geld daarvoor trug. kreeg 300 pond. van de chauffeur zelf die later daar aankwam. de knul had helemaal niks... fucker!!! daarna naar het appartment van de instructeurs en daar was daga (Office girl) en magda nog een dame die mijn wondjes beetje schoongemaakt hebben.
toen weer trug naar red sea zone met een auto....
enige wat ik er aan overgehouden heb is een hoop open wonden.

nu heb ik al iets van 6 dagen geen wind, ben aan de ene kant er wel blij mee, omdat alles kan helen, maar aan de andere kant wil ik echt knallen!!!


deze zaterdag is mark ook aangekomen. hij is al een keer eerder met mij mee naar egypte geweest, topgast!! en nu kan er ook weer nederlands gepraat worden.
hij blijft hier 2 weken.


over de wind
donderdag en de dagen erna geven ze weer goede wind op. ik hoop dat ze gelijk hebben!!

groet uit windloze warme egypte.

  • 05 November 2007 - 10:27

    Soraya:

    jesus das schrikke!
    gelukkig dat je niets hebt..
    hoop voor je dat er snel weer wind is en dat je weer wat kan gaan doen! spreek je snel kus soraya

  • 05 November 2007 - 11:11

    Mirjam Steen:

    Oh my god! shithey! Gelukkig is alles goedgekomen!

    Welke tok tok chauffeur was het eigenlijk?

    Kus uit winderig NL

  • 05 November 2007 - 13:23

    Marten:

    het was een lange gast, zwart haar en naar achteren, hij heeft nooit een toktok tenue aan.

    I´m a lucky guy.

    heb die chauffeur tot nu toe nog niet gezien, ik denk en hoop dat ie ontslagen is.

    oh trouwens piet paulusma verwacht een superstorm tussen 24 en 28 november in nederland!!

    be prepared!!!


  • 05 November 2007 - 14:53

    Passie:

    hahah heb jij weer.

  • 05 November 2007 - 16:02

    Maarten:

    Je moet die vent wel eff aanwijzen haha moet niet hebben dat ik straks bij hem er in zit:P

    Haha jij hebt geen wind wij wel:P beter hoor nog eff oefenen en dan naar egypte!!!!

  • 05 November 2007 - 16:36

    Stefan:

    Een 'zelfmoordtoktokterrorist' ;-)

    Dat krijg je met chaufeurs die geloven in leven na de dood.

  • 15 November 2007 - 16:55

    Passie:

    UPDATE UPDATE UPDATE

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, El Gouna

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 December 2008

naar Perth en weer terug

11 December 2008

G-day people!!

30 November 2008

lesgeven @ st. Kilda

25 November 2008

terug op internet, in melbourne

29 Maart 2008

nog altijd genieten in El Gouna
Marten

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 18738

Voorgaande reizen:

23 November 2008 - 13 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: