geen wind! - Reisverslag uit El Gouna, Egypte van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu geen wind! - Reisverslag uit El Gouna, Egypte van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu

geen wind!

Door: marten

Blijf op de hoogte en volg Marten

22 Oktober 2007 | Egypte, El Gouna

hier weer een update, heb er tijd zat voor want vervelen op dit moment doe ik wel.

de laatste dagen heeft het totaal niet gewaait en voor de komende week ziet het er nog altijd slecht uit. helemaal geen wind. je verveelt je dood wanneer het hier niet waait.

geen wind betekent ook geen geld, dus ik moet nu een beetje zuinig aan doen met het geld.




gister was er weer eens een cameraploeg om het kitesurfen te filmen, aangezien er geen wind was mochten ik, bart en barry (english guy) gaan wakeboarden voor de camera. heb een ritje gemaakt met zonsondergang achter de bergen en 2 km uit de kust. het was maar een rit, maar echt super mooi.

binnekort ga ik proberen om aan een quadsafari of iets deel te nemen, lijkt me wel eens leuk om te doen wanneer het niet waait.

  • 22 Oktober 2007 - 20:36

    Mark:

    hopen dat de eerste weken van november het waait ;-) ben blij als ik weer op de plank kan staan....rustig aan!

  • 22 Oktober 2007 - 20:36

    Mirjam Steen:

    Dude, mindere fase dat het niet waait! Kun je niet rondje op casanova rijden? ;)

    En die safari, ZEKER doen!

    Keep in contact!

    xxx

  • 26 Oktober 2007 - 18:36

    Rogiertje:

    heeey poepie!
    t is al weer n tijdje geleden dat ik op je site gekeken heb! het spijt me! leuke foto´s! je weet welke ik wel mooi vind toch? je kent me wel ;) ik heb meer zicht op mn budget tegenwoordig. binnekort n baantje en dan heb ik geld. ik doe nu heel rustig aan enz. als je nou n apartementje krijgt is t wel heel mooi, maar met hotelletje zou ik ook wel kunne betalen denk ik. tot nu toe lukt t denk ik wel redelijk. je hoort binnekort meer van me poepie!
    we skypen nog wel n keer als er geen egyptenaar met muziek bij zit.
    kusje!
    ik denk aan je!
    ik blaas ff jou kant op dan kan je lekker varen. laterneger!

  • 04 November 2007 - 16:39

    Pascal:

    had je nou een ongelukje gehad met de toktok?

  • 18 November 2007 - 12:58

    Koen:

    Marco is een lijpe gast werkt bij kiteboarding club en kimo .Goeie gasten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, El Gouna

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 December 2008

naar Perth en weer terug

11 December 2008

G-day people!!

30 November 2008

lesgeven @ st. Kilda

25 November 2008

terug op internet, in melbourne

29 Maart 2008

nog altijd genieten in El Gouna
Marten

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 18738

Voorgaande reizen:

23 November 2008 - 13 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: