al 1 maand in egypte! - Reisverslag uit El Gouna, Egypte van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu al 1 maand in egypte! - Reisverslag uit El Gouna, Egypte van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu

al 1 maand in egypte!

Door: marten

Blijf op de hoogte en volg Marten

16 Oktober 2007 | Egypte, El Gouna

laat ik maar weer eens wat van me weten

ben nu al een maand in egypte, maar het voelt eigenlijk veel korter.

in de dagen hiervoor heb ik niet zoveel interessants gedaan, ik ben 1 keer nog naar tawila gegaan, ik heb aardig wat lesgegeven en heb natuurlijk ook zelf gekite.

komende week is hier geen wind, dus dat wordt weinig geld verdienen, en weinig kiten. vandaag ben ik naar hurghada geweest met mike( the big boss) om mijn visum te verlengen. hij ging verder boordschappen doen in hurghada en ik zou hem bellen wanneer ik klaar zou zijn, dus in de passport office in de rij staan om de papieren op te halen en in te vullen ,daarna in de rij staan wat 50 min duurde, voor me staan nog 2 dames die het zelfde gedaan hebben als ik
zij zijn aan de beurt, zecht die vent achter de balie , sorry tomorrow!!!! wtf kon dus niet die papieren inleveren, t was pas 1 uur en t was al te laat.

ik heb toen mike weer gebeld dat ie me kon ophalen. hij zou er binnen een kwartiertje zijn, half uur gewacht, belt mike op, ohh shitt sorry man I forgot you i´m already in the base!.

ahh shit,oke, dus taxi gepakt die trouwens als een gek reed. en was toen na een half uurtje weer terug op de base.

voor niks naar hurghada geweest dus.

In de base aangekomen zie ik filip, een belg waarmee ik de iko cursus gedaan heb. hij was hier nu voor 4 dagen en gaat morgen weer trug, erg leuk hem weer gesproken te hebben. in januari komt hij terug en dan voor lange tijd.

verder heb ik weinig nieuws te vertellen, ik ga me nu klaar maken voor een ochtendsessie morgen om 6 uur 30, hopen dat het gaat waaien, want de komende week geven ze niks op.

ciao ciao!!!! good night xx

  • 16 Oktober 2007 - 21:40

    Glenn:

    aaaahhhh fijne gast die big boss :)

    heb zoiets ook wel eens meegemaakt hahaha fucked up.. maarja niks aan te doen man!

    Nog zes weekjes dan kom ik eraan... hopen dat er wat meer wind is dan!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, El Gouna

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 December 2008

naar Perth en weer terug

11 December 2008

G-day people!!

30 November 2008

lesgeven @ st. Kilda

25 November 2008

terug op internet, in melbourne

29 Maart 2008

nog altijd genieten in El Gouna
Marten

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 18738

Voorgaande reizen:

23 November 2008 - 13 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: