teaching miss belgie - Reisverslag uit El Gouna, Egypte van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu teaching miss belgie - Reisverslag uit El Gouna, Egypte van Marten Suylekom - WaarBenJij.nu

teaching miss belgie

Door: marten

Blijf op de hoogte en volg Marten

05 Oktober 2007 | Egypte, El Gouna

hallo allemaal,

eergisteren was het zover de preselections van miss belgie werd bij ons gehouden, 55 meisjes van rond 19 jaar kwamen allemaal naar red sea zone.wat kwamen ze er doen? kiteles nemen volleyballen en zonnen... top!!

toen ze aankwamen werd alles meteen geregeld. 2 filmploegen waren erbij en begonnen meteen met filmen. ja ook ik werd gefilmd. yeahh marten wordt beroemd!!
wel spannend hoor als je voor een grote groep mooie dames en een filmploeg les moet geven.

maarja alles ging goed en daarna hebben we hier een groot buffet gehad van het hotel waar de dames zaten.
daarna nog een party met live muziek en gratis bier!!!

toppp!!!

na deze dag mocht ik en de 3 andere instructeurs naar tawila om weer de dames les te geven, maar nu in het water.

alweer stonden de camera´s om ons heen.
yeahh

daarna zelf ook nog even een half uurtje gekite maar de wind was erg licht.

check de foto´s!

• 05 Oktober 2007 - 13:28

Mootje:

ik lees het al...je mist me totaal niet gnumffff

• 05 Oktober 2007 - 13:37

Passie:

hahahaa playyeeer:d.. heb je nog wat gescoord?>
    en wanneer komen de acite foto's van jou??

• 05 Oktober 2007 - 19:04

Lillian:

En Marten gaat hard van bil :P

• 07 Oktober 2007 - 10:52

Maarten:

hey marten hou ze eff bezig tot 23 jan haha dan kan ik ze ook nog eff zien hahahah!!!

• 07 Oktober 2007 - 12:54

Mark:

en heb je er nog een paar door de powerzone gehaald? :-P

• 08 Oktober 2007 - 07:08

Soraya:

magk je handtekening?

• 08 Oktober 2007 - 19:38

Stefan En Martine:

'sommige mensen zijn trouwens zo dom om de harnassen voor de girlies te vergeten. dat werd dus niet zelf proberen ,maar achter de instructeurs aan bodydraggen! geen probleem zij hadden fun en ik ook.'

Waar hielden zij zich vast dan?

• 09 Oktober 2007 - 17:36

Hans:

In welk HOTEL ? Ben daar ook geweest

• 11 Oktober 2007 - 16:24

Passiepascal:

update update update!!!!

• 11 Oktober 2007 - 20:11

Mark:

stefan en martine als jullie de foto;s bekijken zie je hoe ze het opgelost hebben...ik antwoord maar ff ;-) want marten blijkt het druk te hebben :-P en jah het is weer tijd voor een UPDATE :

• 13 Oktober 2007 - 19:36

Vincent:

Jaja je verveel je nie zie ik, met da belgs van jou gaat t maar beter en beter..
    Bonaire gaat nie door voor mij klotuuh, waren 4 sollicitante en ik was nie de gelukkige...
    Daar nog een instucteur nodig, of een of andere school in de buurt?? T wor me hier wat te koud nu... pffff
    hanglosjes he!

• 18 November 2007 - 12:55